Coupe den Driezeeg (kringwedstrijd)

Zondag, 8 mei 2016

23 deelnemers aan deze kringwedstrijd en opvallend was dat meer dan de helft van de deelnemers geen vis heeft gevangen. De organisatie was in handen van Vinkel en zoals alle kringwedstrijden is de wedstrijd gevist op de Zandvang. Op de eerste plaats Jack Langenhuijzen (Schijndel) met 3029 gram, Op de tweede plaats Mark Pijnappels van Berlicum met 2175 gram, op de derde plaats Henk van der Plas (Schijndel) met 1996 gram. De beste visser van Den Dungen was Johan van de Waardenburg met 1267 gram. Henry van der Heijden was de beste visser van Vinkel met 446 gram. Voor de overige vangsten zie wedstrijdinfo.