Jeugd Open Schijndels Kampioenschap

Donderdag, 21 juni 2012

De laatste wedstrijd voor de Open Schijndelse Jeugd kampioenschappen is gevist op woensdag 20 juni. In de groep 12 tot en met 15 jaar is Nick Heestermans Jeugkampioen van Schijndel geworden en in de groep 0 tot en met 11 jaar mag Sjors Theuns zich Jeugdkampioen van Schijndel noemen.

Direct na de derde wedstrijd is de prijsuitreiking gehouden in de kantine van Handboogvereniging Landmans Unie en konden de winnaars de beker in ontvangst nemen.  Speciale dank aan de sponsors die deze wedstrijd mede mogelijk hebben gemaakt : Wielco voor het visvoer, dierenspeciaalzaak "De Molen" heeft voor de maden gezorgd en Strucadoorsbedrijf van de Sangen voor het drinken.  Ook de vele helpers bedankt!

Klik hier voor de uitslag                                                                                 Alle gemaakte foto's zijn te vinden in het fotoalbum.