Federatief Clubkampioenschap 2016

Zaterdag, 14 mei 2016

Op zaterdag 14 mei heeft Altijd Beet de uitwedstrijd gevist tegen de Maasvissers uit Helmond. Het viswater van de Zuid-Willemsvaart te Helmond. Altijd Beet vertrok vol goede moed met 15 vissers, maar de vangsten vielen helaas tegen. De Maasvissers hebben deze wedstrijd gewonnen met 39 punten, terwijl Altijd Beet maar 16 punten kon tellen. Op 28 mei staat de volgende wedstrijd gepland, dan moeten de Maasvissers op onze vijver komen vissen. De eerste visser van Schijndel die punten kreeg was Jack Langenhuijzen op de 5de plaats met 6 punten. Op de 7de plaats Benny Pijnappels met 4 punten en op de 8ste plaats Hans van Haarlem met 3 punten.