Feedercompetitie 2016 laatste wedstrijd

Woensdag, 1 juni 2016

Dinsdag 31 mei is de laatste wedstrijd gevist. Wim Steenbakkers, in sector 1, ging met de dagoverwinning aan de haal doordat hij een karper van ruim 16 pond binnen wist te halen. Totaal heeft Wim 14583 gram gevangen. In sector 2 wist Jurgen van Schijndel ook een dikke spiegelkaper te vangen van ruim 13 pond, totaal heeft Jurgen 12216 gram gevangen. Helaas waren beide vangsten niet genoeg voor de eindoverwinning. Op de eerste plaats Henk van Meerten met 3 punten, evenals Jurgen van Schijndel maar met minder gewicht. Op de derde plaats 3 vissers met 5 punten maar Wim Steenbakkers had het meeste gewicht. De prijzen worden tijdens de feestavond uitgereikt. Let op: als je niet kunt, dan graag afmelden zodat de prijs voor jou bewaard blijft.