Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Donderdag, 23 juni 2016

Dagwinnaar Categorie A is Brian van Rixtel met 2 punten en tweede is Wouter Vissers met 4 punten. Bij de Categorie B is dagwinnaar geworden Tygo van Schijndel met 36 stuks, op de tweede plaats Sjors Theuns met 29 stuks en op de derde plaats Jasper Schellekens met 28 stuks. De tweede wedstrijd is helaas eerder afgebroken in verband met naderend onweer. Het kan nog alle kanten uit, de laatste wedstrijd zal beslissen wie Schijndels Jeugdkampioen zal worden in Categorie A en B. Voor alle vangsten klik op wedstrijdinfo, wedstrijduitslagen. Na afloop van de derde wedstrijd op 29 juni is meteen de prijsuitreiking in de kantine van de handboogvereniging Landmans Unie.