Koning der Koningen

Zondag, 14 oktober 2012

Op zondag 14 oktober is er gevist om de titel Koning der Koningen. Alle oud Koningen en alle senior leden mogen hier aan deelnemen. De (oud)koningen strijden dus tijdens deze wedstrijd om de titel Koning de Koningen. Dagwinnaar was Daan Kerkhof met bijna 7 kg, tweede Adriaan Koomen met ruim 4,5 kg. Adriaan is Koning der Koningen geworden. Klik verder voor de uitslag.

en op de derde plaats is geeindigd onze keizer, Jack Langenhuijzen met ruim 3 kg.

Op de foto zie je de Koning der Koningen Arjan Koomen. De complete uitslag, Klik hier.