Federatief Clubkampioenschap 2017

Zaterdag, 22 april 2017

Zaterdag 22 april werd de tweede wedstrijd gevist tegen Hengelsportvereniging De Bleeken uit Vinkel. De wedstrijd werd gevist op onze eigen vijver. De vissers uit Vinkel hadden de vorige wedstrijd op hun eigen water ruim verloren en moesten dus vandaag een goede wedstrijd vissen. Helaas voor Vinkel was Altijd Beet ook nu weer te sterk. Op de eerste plaats Jack Langenhuijzen met 17301 gram, op de tweede plaats Adriaan Koomen met 16.970 gram en op de derde plaats Henk Doornik met 10.597 gram. Op de eerste plaats van Vinkel H. van der Heijden met 2.553 gram, op de tweede plaats R. Hartogs met 2.366 gram en op de derde plaats M. van Grinsven met 2.053 gram. Altijd Beet haalde vandaag het maximale aantal punten van 40 en De Bleeken 15 punten. Dit betekent dat Altijd Beet met 79 punten doorgaat naar de volgende ronde. Goed gevist heren, ga zo door!