Openingswedstrijd Koningsdag 2017

Vrijdag, 28 april 2017

Met 33 vissers, groot en klein, zijn wij van start gegaan. Iedereen probeerde natuurlijk zoveel mogelijk forellen te vangen want daarvoor kreeg je de meeste punten (25 punten per stuk). Voor alle andere vis die gevangen werd, kreeg je 1 punt. Helaas werden er maar 56 forellen gevangen. Uitslag Jeugd : op de eerste plaats Mike van de Sangen met 50 punten (2 forellen), op de tweede plaats Tygo van Schijndel met 15 punten. (Tygo had dus 15 andere vissen gevangen) En op de derde plaats Daan Foolen met 2 punten. Uitslag Senioren: op de eerste plaats Tom van de Brand met 200 punten, op de tweede plaats Bert van den Brand met 101 punten en op de derde plaats Nicky Eestermans eveneens met 101 punten (na loting). Voor alle overige vangsten klik op wedstrijdinfo en vervolgens op wedstrijduitslagen.