Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Woensdag, 21 juni 2017

Op dinsdagavond 20 juni is de eerste wedstrijd gevist. Er werd gevist in twee categorieën, categorie A voor de leeftijdsklasse 12 tot en met 15 jaar en categorie B voor de leeftijdsklasse 0 tot en met 11. De regels zijn heel duidelijk: Categorie A moet ZELFSTANDIG vissen. Alleen de deelnemertjes van categorie B mogen beperkt hulp krijgen.

Helaas hebben wij tijdens deze eerste wedstrijd diverse deelnemers moeten waarschuwen zich aan deze regels te houden. Dagwinnaar categorie A is geworden met 2 punten Mike van de Sangen en op de tweede plaats Wouters Vissers met 4 punten. In categorie B worden alleen stuks geteld. Dagwinnaar is Tygo van Schijndel met 57 stuks, dan op een gedeelde tweede plaats Roy Hoevenaars met 31 stuks evenals Daan Foolen die ook 31 stuks had.