Koningsvissen 2017, laatste wedstrijd

Zondag, 25 juni 2017

Vandaag de vijfde en laatste wedstrijd gevist in de koningscompetitie. Nog enkele deelnemers hadden kans. Dagwinnaar sector 3 Frans van Stiphout met 7050 gram, sector 2 Jack Langenhuijzen met 5126 gram en in sector 3 Peter van den Heuvel met 3483 gram. Eindoverwinning ging naar Adriaan Koomen met 5 punten, op de tweede plaats Henk Doornik met 6 punten evenals Frans van Stiphout ook met 6 punten, maar Frans had minder gewicht. Ook Peter van den Heuvel had 6 punten, maar minder gewicht dan Frans. Klik lees verder voor de complete einduitslag.

Bekijken de complete einduitslag koningvissen 2017