Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Donderdag, 29 juni 2017

Woensdag 28 juni is de laatste wedstrijd gevist met 21 deelnemers. Dagwinnaar Groep A, Stan Groen met 475 gram, 1 punt en met 16 stuks waarvoor hij ook 1 punt kreeg. Dagwinnaar groep B (tot en met 11 jaar) Puck Foolen met 35 stuks. Er zijn nu 3 wedstrijden gevist, waarvan er 2 tellen voor de einduitslag. Winnaar groen A Stan Groen met totaal 4 punten, op de tweede plaats Mike van der Sangen met 6 punten en op de derde plaats Wouter Vissers met 8 punten. De eindoverwinning van groep B is voor Tygo van Schijndel met 86 stuks, op de tweede plaats Puck Foolen meet 45 stuks en op de derde plaats Sjors Theuns met 42 stuks. Allemaal gefeliciteerd! Wij danken natuurlijk de sponsors: Wielco zorgde voor het visvoer, dierenspeciaalzaak De Molen bedankt voor de maden en Stefan Foolen en Jurgen van Schijndel bedankt voor het ter beschikking stellen van de mooie prijzen. Namens het bestuur van Altijd Beet iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze wedstrijden.