Bezorging vispas 2013 en overige vergunningen

Vrijdag, 7 december 2012

De vergunningen inclusief Vispas van onze vereniging worden in de laatste week van December bij U thuis bezorgd, leden buiten Schijndel krijgen deze thuis gestuurd. Alle leden die niet betaald hebben kunnen vanaf Januari 2013 terecht bij Dierenspeciaalzaak "De Molen"

Alle leden zonder autoincasso moeten zelf hun vergunningen halen bij Dierenspeciaalzaak "De Molen" en dus wel opnieuw lid worden, dit kost U dan ook € 5,00 extra aan inschrijfkosten.

Daarom nogmaals het verzoek aan vooral de nieuwe leden geef een auto-incasso(machtiging) af zodat je ieder jaar je vergunningen netjes en automatisch thuis krijgt en U bespaart dan ook nog eens € 5,00.

Met ingang van 2013 zal er een kleine prijsverhoging zijn voor leden die buiten Schijndel wonen. Daar deze de vergunningen via de post thuis krijgen moeten wij de portie kosten verhogen om deze kosten te dekken nu is dit € 1,75 dit wordt € 2,00