Einduitslag voorjaarscompetitie 2013

Zondag, 17 maart 2013

Ondanks dat Henk Doornik vandaag geen vis heeft gevangen, is hij de winnaar van de voorjaarscompetitie met totaal 2 punten en ruim 13 kg. Dagwinnaar sector 1 Jack Langenhuijzen met bijna 6 kg. en in sector 2 Peter van Erp met ruim 2 kg. Daar koning winter wil het land maar niet verlaten viel ook vandaag de vangst erg tegen.

Op de foto Nicky Eestermans, er was even actie maar helaas werd deze vis gelost.

De competitie gaat over 3 wedstrijden waarvan er 2 tellen voor het eindklassement.
Er zijn dag prijzen van al het inleg geld. Inschrijven kan tot een uur voor aanvang.
De algehele winnaar van deze voorjaarcompetitie krijgt een beker welke uitgereikt wordt op de de feestavond aan het einde van het jaar.

Klik hier voor de gehele uitslag (pdf) of klik op de reclame-banner en zie alle uitslagen.

Heb je geen wedstrijdlijst meer dan kun je deze hier terugvinden en uitprinten.