Laatste wedstrijd 50+ competitie

Donderdag, 13 juni 2019

De uitslag van de laatste wedstrijd heeft niet veel verschuivingen in de stand gebracht. Bert Rijkers stond al bovenaan en heeft bij de laatste wedstrijd zijn eindzege veilig gesteld. Hij heeft over de beide wedstrijden samen ruim 35 kg. gevangen. Henk Doornik stond bij de eerste wedstrijd nog op de derde plaats en is nu tweede geworden met ruim 30 kg. Helaas is Adriaan Koomen een plaatsje gezakt naar de derde plaats met ruim 29 kg. Totaal is door alle vissers ruim 178 kg gevangen over de beide wedstrijden.