Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen

Woensdag, 26 juni 2019

Op dinsdagavond 25 juni zijn de Open Schijndelse Jeugdkampioenschappen van start gegaan. Wie mag zich dit jaar Jeugdkampioen van Schijndel noemen? Deze competitie wordt gevist over drie wedstrijden, waarvan de beste twee tellen voor de einduitslag. Er wordt gevist op stuks. Dagwinnaar Jasper Schellekens met 29 stuks, op de tweede plaats Tygo Vaes met 25 stuks en Vince Vaes had 21 stuks gevangen. Als je nog mee wilt doen met de twee resterende wedstrijden is dat geen probleem. Iedereen heeft nog kans om Jeugdkampioen te worden. Aas en Voer wordt door Wielco ter beschikking gesteld. Heb je nog vragen kun je het volgende nummer bellen : 06-50500373.