Nacht karper koppelwedstrijd senioren en jeugd

Zaterdag, 29 juni 2019

In de nacht van 28 op 29 juni is de karper koppelwedstrijd voor senioren en jeugd gehouden. We zijn met 7 koppels van start gegaan. Allereerst hartelijk dank aan Huub Pennings, Benny Pijnappels en Leo van Schijndel die de hele nacht aanwezig zijn geweest om de gevangen vis te wegen en ook dank aan Wilma van Schijndel en Corrie Pijnappels die gezorgd hebben voor een lekker frietje met een snack. Totaal is er door alle koppels 477 pond gevangen. Op de eerste plaats bij de senioren Christiaan Vorstenbosch en Teun Drost met 150 pond. Bij de jeugd hebben Daan van Boxtel en Jasper van Oorschot met 69,5 pond gewonnen.