Vinz Faes jeugdkampioen van Schijndel

Donderdag, 4 juli 2019

Tijdens de derde en laatste wedstrijd is de beslissing gevallen wie Jeugdkampioen is van Schijndel. Vinz heeft alle drie de wedstrijden heel constant gevist. Dat leverde hem aan het eind de overwinning met 43 vissen. Jasper heeft zich goed geweerd maar kwam uiteindelijk maar 2 visjes te kort en eindigde daarmee op de tweede plaats. Roy behaalde een derde plaats met 36 vissen. Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze jeugdwedstrijden, in het bijzonder Wielco onze sponsor van het visvoer en Dierenspeciaalzaak den Ouden voor het leveren van de maden. Om het jeugdvissen te promoten is Hengelsportvereniging Altijd Beet van plan om volgend jaar in samenwerking met de hengelsportverenigingen in deze regio een grote wedstrijd te organiseren. Houd onze website in de gaten, zodra er meer nieuws is wordt dit via deze site bekend gemaakt.