Coupe Theo Olyslagers 2de Paasdag

Zondag, 7 april 2013

Zondag 7 april, de laatste wedstrijd voor de coupe Theo Olijslagers. Winnaar van de Coupe is Peter van Erp met totaal 3 punten en een totaal gewicht van bijna 3,5 kg. Dagwinnaar Adriaan Koomen vangt bijna 13 kg maar hij heeft in de vorige wedstrijden teveel punten gekregen om Peter nog in te kunnen halen.

De coupe Theo Olijslagers bestaat uit drie wedstrijden waarvan er 2 tellen.  Kosten per wedstrijd € 5,00, er zijn dagprijzen van het inleggeld. De gehele uitslag is te vinden zie hiervoor boven in het menu wedstrijd info / wedstrijduitslagen.