Visseizoen weer van start met de voorjaarscompetitie

Maandag, 24 februari 2020

Zondag 23 februari is het visseizoen weer van start gegaan. Traditiegetrouw is dat de voorjaarscompetitie. Helaas verschenen er maar 6 vissers aan de waterkant. Misschien doordat het Carnaval was, maar de slechte weersomstandigheden zullen zeker ook wel meegespeeld hebben. Op 1 maart is de volgende wedstrijd en iedereen kan dan nog gewoon meedoen. Van de drie geviste wedstrijden valt er 1 wedstrijd af. Dagwinnaar was Jo Wolters met ruim 17,5 kg. Voor alle andere uitslagen verwijzen wij naar het kopje Wedstrijdinfo en dan klikken op uitslagen.