Corona maatregelen

Donderdag, 26 maart 2020

Op maandag 23 maart jl. maakte het kabinet bekend dat tenminste tot en met 1 juni alle evenementen – ongeacht groepsgrootte, aard en doel – verboden zijn. Hieronder vallen dus ook viswedstrijden, wedstrijdtrainingen, beurzen, cursussen, ledenvergaderingen en andere evenementen binnen de sportvisserij. Dit betekent dat alle wedstrijden tot 1 juni afgelast zijn. Ook vanuit Altijd Beet de dringende oproep om je aan de richtlijnen van het RIVM te houden. Zodra er weer nieuws is, publiceren wij dit op deze site. Blijf gezond en zorg voor elkaar!