Laatste nieuws wedstrijdprogramma Altijd Beet

Maandag, 25 mei 2020

Vandaag is door het bestuur besloten dat voor dit jaar alle wedstrijden van het programma afgelast zijn. Wanneer er weer in wedstrijdverband gevist mag worden, gaan we onderlinge wedstrijden vissen op zondag. De eerste week dat er in wedstrijdverband gevist mag worden een individuele wedstrijd, de tweede week ook een individuele wedstrijd en de derde week een koppelwedstrijd, en dit herhalen we elke keer. Zodra bekend is wanneer we wedstrijden mogen gaan vissen, houden we jullie op de hoogte via deze site.