Koppelcompetitie om de P.v.Erp trofee

Zondag, 30 september 2012

De 4de en laatste wedstrijd is gevist op 30 september. Dagwinnaar sector 1 : Peter en Puck vd Heuvel met ruim 15 kg, sector 2 Daan Kerkhof en Benny Pijnappels met bijna 16,5 kg. De eindstand van deze koppelcompetitie : Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met totaal 64 kg. vis en 3 punten.

Deze competitie gaat over 4 wedstrijden, waarvan er 3 telden voor de einduitslag, er werd tijdens deze competitie in 2 sectoren gevist. Tijdens de wedstrijd is er voor de deelnemers een lekkere versnapering welke door Peter van Erp worden aangeboden. Bij elke wedstrijd zijn er ook dagprijzen, de algeheel winnaars ontvangen een beker/trofee op de Prijsuitreikings-avond.

De complete uitslag van deze competite klik hier.

Op zondag 30 september is de laatste wedstrijd van deze competitie.