De uitslag van de Openingswedstrijd 30 april

Woensdag, 1 mei 2013

Op 30 April, koninginnedag, was onze openingwedstrijd. Er is gevist in 2 groepen, jeugd en senioren. Door de senioren werden in totaal 57 forellen gevangen. De jeugdvissers vingen totaal 11 forellen. Algehele winnaar bij de senioren Bert van Rooij met 251 punten en bij de jeugd Sam van Doornik met 100 punten. Klik lees veder voor meer info...

Er wordt altijd op stuks gevist bij de openingswedstrijd, elke gevangen forel is goed voor 25 punten alle andere vis telt voor 1 punt. Klik hier voor de gehele uitslag van de wedstrijd

Foto's welke gemaakt zijn tijdens de dag zijn te vinden in het fotoalbum, wil je in bezit komen van de originele foto stuur dan even een email naar de ons, dat kan via de link contact en dan sturen naar de webmaster.