Coupe Geert Verhagen ( 9 mei Hemelvaart)

Donderdag, 9 mei 2013

Op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) is Coupe Geert Verhagen gevist aan de visvijver. De winnaar van deze wedstrijd is Adriaan Koomen met bijna 23 kg, op de tweede plaats José van Breugel met precies 20 kg en op de derde plaats Wim van Stiphout met ruim 16,5 kg. Voor de overige vangsten kijk op wedstrijd info/wedstrijduitslagen.

Winnaar Adriaan Koomen links op de foto, rechts Geert Verhagen welke tijdens zijn coupewedstrijd dan ook zelf de prijsuitreiking verzorgd.

Wist u dat Geert Verhagen al meer 55 jaar het verslag en de uitslagen voor het Schijndels Weekblad verzorgd?