50 Plus wedstrijd

Donderdag, 27 juni 2013

Op 26 juni is de laatste wedstrijd gevist van de 50 plus wedstrijd. Mari Bettonville heeft zijn vorige zege kunnen vasthouden en is nu algeheel winnaar met ruim 23,5 kg. Als tweede Peter van Erp met ruim 14 kg. en als derde Henk Doornik met bijna 13 kg.

Tijdens de 2de wedstrijd kan er nog van alles gebeuren, daar het gewicht over 2 wedstrijden word samen geteld en de visser met het meest gewicht is dan de eindwinnaar.
Heb je de eerste wedstrijd nog niet mee gevist dan heb je nog de kans om algeheel winnaar te worden.

Meer info zie wedstrijden, klik hier voor de gehele uitslag van de 50 plus.