Coupe Jack Langenhuijzen

Zondag, 2 juni 2013

Op zondag 2 juni is de Coupe Jack Langenhuijzen gevist. Deze wedstrijd wordt volgens het blind koppel- systeem gevist, de koppels zijn dus pas vlak voor aanvang van de wedstrijd bekend. 1ste prijs : Peter van Erp en Peter van de Heuvel : ruim 40 kg, ........

2de plaats Hans van haarlem en Mari Bettonville met ruim 32 kg en op de derde plaats Toin broeren en Jack Langenhuijzen met ruim 31 kg, 4de plaats Bert Rijkers en Puck v.d. Heuvel met ruim 23 kg.

Er deden maar 4 koppels mee,
we gaan eens kijken of we een andere opzet kunnen maken zodat er meer deelname is voor deze wedstrijd.