Voorjaars/feeder competitie, tweede wedstrijd

Zondag, 27 februari 2022

Onder een stralend zonnetje is vandaag de tweede wedstrijd in deze competitie gevist, gelukkig met veel nieuwe deelnemers zodat we ook over een competitie kunnen praten. Vaste stok: op de eerste plaats Peter van Erp, op de tweede plaats Marcel Smits en op de derde plaats Jack Langenhuijzen. oor de feeder : eerste plaats Mario van Houtum, tweede plaats Jan van Wanrooij en op de derde plaats Danny Bos. Klik op wedstrijduitslagen voor alle individuele gewichten. Volgende week de laatste wedstrijd voor deze competitie, dan ook meteen de prijsuitreiking.