Voorjaarscompetitie van start

Zondag, 19 februari 2023

Zondag 19 februari, carnaval is begonnen, maar ook het wedstrijdprogramma van Altijd Beet is begonnen. De voorjaarscompetitie is de eerste wedstrijd van het programma van het nieuwe seizoen. Met 20 deelnemers van start gegaan, waarvan 13 vissers met de vaste stok en 7 vissers met de feeder. Dagwinnaar vaste stok Eric van Veen, op de tweede plaats Jack Langenhuijzen en op de derde plaats Rein van der Heijden. Voor de feedercompetitie op de eerste plaats Benny Pijnappels, tweede Henk van Meerten en op de derde plaats Henry Kerkhof.