Laatste wedstrijd voorjaarscompetitie

Zondag, 5 maart 2023

Vandaag is de laatste wedstrijd gevist voor de voorjaarscompetitie. Deze competitie ging over 3 wedstrijden waarvan de beste 2 telden. Dagwinnaar Vaste Stok is Adriaan Koomen, op de tweede plaats Rein van der Heijden en als derde Henk Doornik. Bij de feedervissers was de dagwinnaar Benny Pijnappels, tweede Henk van Meerten en op de derde plaats Mario van Houtum. Einduitslag Vaste stok op de eerste plaats Adriaan Koomen, op de tweede plaats Henk Doornik en als derde Rein van der Heijden. Voor de feedervissers was de einduitslag: op de eerste plaats Benny Pijnappels, tweede Henk van Meerten en als derde Mario van Houtum.