Openingswedstrijd Koningsdag 27 april 2023

Maandag, 17 april 2023

Voor de openingswedstrijd op Koningsdag gaan we geen 100 maar 150 kg forel uitzetten en daarbij ook nog 20 stuks zalmforellen. De wedstrijd begint om 13.00 uur tot 16.00 uur. Inschrijven bij Dierenspeciaalzaak de Molen (Discus) in de Molenstraat tot uiterlijk 26 april. Na afloop van de wedstrijd heeft het bestuur gezorgd voor een frietkar waar iedereen een frietje en een snack kan gaan halen. Deze frietkar staat bij handboogvereniging Landmansunie en gaat vanaf 16.45 uur open. De prijsuitreiking is daarna ook bij Landmansunie. Wij hopen op goed weer en een grote opkomst.