50 plus competitie

Donderdag, 1 juni 2023

Woensdag 31 mei is de eerste wedstrijd gevist van de 50 plus competitie. Deze competitie wordt gevist over twee wedstrijden. De vangsten van beide wedstrijden worden bij elkaar geteld. De volgende en laatste wedstrijd is op 7 juni. Dagwinnaar Adriaan Koomen, op de tweede plaats Harry Eijkemans en op de derde plaats Henk Doornik. Op het wedstrijdprogramma staat dat de prijsuitreiking na de laatste wedstrijd is bij Landmansunie, maar dit gaat niet door, de prijsuitreiking wordt direct na de wedstrijd bij de schuilhut gedaan. Klik hieronder voor de uitslag van 31 mei.