Uitslag Open Kring Jeugdwedstrijd van 2 september + filmpje

Dinsdag, 5 september 2023

Zaterdag 2 september heeft visvereniging Altijd Beet in samenwerking met de omliggende verenigingen een jeugdwedstrijd georganiseerd. Er is gevist in twee leeftijdsgroepen. De opkomst met 14 deelnemers was goed te noemen. Met dank aan de volgende sponsors : dierenspeciaalzaak de Molen te Schijndel, Hengelsport Henkie van Rooij te Berlicum, fietsenwinkel Cyclestar te Schijndel, dierenspeciaalzaak de Borchmolen te Sint-Oedenrode en Sensas. Ook dank aan de vrijwilligers die geholpen hebben. De uitslag van de groep 13 tot 16 jaar: op de eerste plaats Justin van Boxtel, op de tweede plaats Rinske Heesakkers en op de derde plaats Stijn Habraken. In de groep 0 tot en met 12 jaar is eerste geworden Lynn van Heeswijk, op de tweede plaats Quinta van Helvoort en als derde Lev Baranetski. Voor de volledige uitslag en filmpje klik hieronder op de link.