Uitnodiging presentatie visvijverbeheer

Donderdag, 30 november 2023

Beste leden, Afgelopen week heeft een afvaardiging van het bestuur op verzoek van Sportvisserij Zuidwest Nederland een presentatie over visvijverbeheer gegeven bij de regioavond. Tijdens deze avond waren de vertegenwoordigers van de diverse verenigingen uit zuid oost Nederland aanwezig. Naast de presentatie van ons, werd ook een presentatie door hengelsportvereniging Ons Genoegen uit Oss gegeven. Om jullie te informeren over ons visvijverbeheer en de stappen die we daarin gezamenlijk gezet hebben en nog gaan zetten, zal er op dinsdag 19 december as om 19.00 uur deze presentatie gegeven worden voor onze leden in het clubhuis van Landmansunie. Tevens zal er gelegenheid zijn voor het stellen van vragen over het Reserveringssysteem waar we nu proef mee draaien.