WEDSTRIJD AGENDA 2024

Donderdag, 8 februari 2024

Beste leden, Volgende week zondag start het visseizoen 2024. Zoals bekend moge zijn waren we als bestuur genoodzaakt om een oplossing te zoeken voor de beperkte capaciteit van 26 plaatsen voor het wedstrijdvissen. Tijdens deze zoektocht is de keuze gevallen op een reserveringsysteem.

De afgelopen 2 maanden hebben we daar met zijn allen gebruik van gemaakt om daar ervaring mee op te doen. Daarnaast hebben we in december een presentatie en evaluatie gehad en werden de ervaringen en opmerking met elkaar gedeeld.

Naar aanleiding van deze evaluatie werden diverse opmerkingen en verzoeken door ons als bestuur besproken en de uitkomsten en afspraken daarvan werden weer met jullie gedeeld via de WedstrijdApp.
Nu we aan de vooravond staan van het nieuwe seizoen, willen we deze uitkomsten en afspraken nogmaals onder de aandacht brengen.

Het bestuur