Concept Huishoudelijk Reglement ter inzage

Donderdag, 8 februari 2024

Beste leden, Afgelopen week hebben we een bericht verstuurd over de getekende nieuwe Statuten en hebben we aangegeven dat we de 2e concept versie van nieuwe Huishoudelijk Reglement ook gaan publiceren. We zijn inmiddels zover gevorderd dat we de concept-versie op de website kunnen zetten.

Door de diverse wijzigingen in de nieuwe Statuten, welke conform de richtlijnen van Sportvisserij Nederland en het NOC*NSF zijn opgemaakt was het noodzakelijk om ook het Huishoudelijk Reglement grondig te vernieuwen.

Door het groot aantal leden- en jeugdleden zijn we ook verplicht dat zowel het bestuur als de vrijwilligers, die bij jeugdactiviteiten betrokken zijn, een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) moeten overleggen. Deze zullen we als vereniging zo spoedig mogelijk gaan aanvragen. Degene die dat betreffen worden nog daarover benadert, maar eerst dienen we onze website up-to-date te hebben met gedragscodes etc.

Opmerkingen en/of vragen over het Huishoudelijk Reglement en de bijlagen kunt u sturen naar ledenadmin@hsvaltijdbeet.nl.

Tijdens de aanstaande jaarvergadering van 12 maart zal het Huishoudelijk Reglement verder besproken worden en na goedkeuring, door het dagelijks bestuur, worden ondertekend.

Het bestuur.

Concept-Huishoudelijk Reglement