Kleine aanpassingen in het Wedstrijdprogramma

Zondag, 11 februari 2024

Beste leden, we kwamen er achter dat we enkele aanpassingen moesten doen in onze wedstrijd programma's.

In het Jeugd wedstrijd programma stond bij de Open Schijndelse Kampioenschappen dat bij de wedstrijden voor deelnemers van 0-12 jaar zowel het aantal Stuks als het Gewicht zou tellen voor de einduitslag.
Dit was NIET juist. Voor deze categorie telt alleen het aantal STUKS

In het wedstrijdprogramma voor de senioren stond bij de Koningscompetitie FEEDER dat men kon inschrijven tot 17:30 uur op de dag van de wedstrijd.
Dat was ook NIET juist omdat dit niet in lijn lag van de afspraken met het reserveringssysteem.

Verder stond bovenaan het programma dat men kon opgeven tot een uur voor de wedstrijd. Doordat het wedstrijdprogramma was vastgesteld vóórdat het reserveringsysteem geintroduceerd werd.

Zoals inmiddels bekend is kan er ALLEEN worden ingeschreven via het reserveringssysteem.
Dit geldt niet voor de COUPE wedstrijden.

Deze onvolkomenheden zijn aangepast in de wedstrijdprogramma's op deze website.

Het bestuur.