3e VOORRONDE ONK VIJVERVISSEN

Vrijdag, 23 februari 2024

Beste leden, Door Sportvisserij Zuidwest Nederland wordt op zaterdag 18 mei 2024 de 3e ronde van het Open Nederlands Kampioenschap Vijvervissen gehouden op onze vijver. Dit betekent dat de vijver de gehele dag gesloten is in verband met deze wedstrijd. 's avonds na 18.00 uur kan er weer gevist worden. Wij hopen op ieders begrip hiervoor.

Het maximum aantal deelnemers voor die dag is vastgesteld op 34. (Op de flyer staat nog 32 maar dat is niet juist)
Onze leden kunnen zich via deze voorronde plaatsen voor de finale van het ONK VIJVERVISSEN dat dit jaar op 12 oktober eveneens gehouden zal worden op onze vijver.

Wil je hieraan deelnemen schrijf je dan in via onderstaande link: