BEREIKBAARHEID VISVIJVER TIJDENS PAASPOP

Maandag, 25 maart 2024

Afspraken PAASPOP periode donderdag 28 t/m zondag 31 maart 2024 Ook dit jaar hebben we met de organisatie van Paaspop afspraken gemaakt over de bereikbaarheid van de visvijver. Tijdens het overleg hebben we als eerste ons ongenoegen uitgesproken dat er vorig jaar bij de schuilhut een kampvuurtje gestookt was en dat de schuilhut gebruikt werd als toilet.

Om een herhaling voor dit jaar zoveel mogelijk te voorkomen hebben we afgesproken dat langs het gehele pad vanaf de kruising bij de wielerbaan tot aan de Heikampen en bij de toegang bij Landmansunie hekwerken geplaatst worden zodat men via deze plaatsen niet op het vijver terrein kan komen.
De Paaspop bezoekers die met de fiets komen, moeten deze net als vorig jaar stallen op het grasveld van Landmansunie. Dit jaar zal er een brug gemaakt worden over onze nieuwe sloot om via een sluis van hekwerken naar een brug over de waterloop langs de Heikampen te worden geleid. Men kan via deze weg ook niet verder bij onze vijver komen.

Toegang tot de vijver voor de vissers
Tijdens deze periode is de vijver 's-ochtends geopend vanaf 07.00 uur en wordt om 14:00 gesloten.

De hekwerken langs het pad worden zodanig geplaatst dat de parkeerplaatsen voor de vissers bereikbaar blijven. In het hekwerk komen twee toegangspoorten met sloten zodat wij de vissers toegang tot de vijver kunnen geven. Dit is ook van toepassing voor de vissers die met scooter en fietskar komen.

Verder is evenals vorig jaar afgesproken dat de visvijver op vrijdag, zaterdag en zondag tijdens Paaspop met de auto bereikbaar is tot 14.00 uur. Vanaf 14.00 uur is het niet meer mogelijk met de auto aan de visvijver te komen, zorg dat je vóór deze tijd met je auto weg bent!

Even ter verduidelijking om misverstanden te voorkomen. Met de fiets is dat vanaf 14:00 ook niet meer mogelijk.

De vijver is dus geheel gesloten vanaf 14:00 uur om te voorkomen dat er bezoekers van Paaspop toch op het vijverterrein komen en net als vorig jaar vernielingen aan kunnen richten.

Wij hopen op ieders medewerking hierin.

Alvast bedankt namens het bestuur van Altijd Beet.