Koppelmarathon Peter van Erp, laatste wedstrijd

Zondag, 22 september 2013

Dagwinnaars van zondag 22 september: sector 1 Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met ruim 30 kg, sector 2: Daan Kerkhof en Bennie Pijnappels met ruim 11 kg. Klik lees verder voor meer info en de totale einduitslag van deze competitie.

Van de 4 geviste wedstrijden moest er 1 vervallen. De einduitslag is dan als volgt: op de eerste plaats Peter van Erp en Jack Langenhuijzen met 3 punten, ruim 76 kg. Op de gedeelde tweede plaats met 4 punten Jan van Wanrooij en Eric van Nuenen met ruim 71 kg en eveneens 4 punten Daan Kerkhof en Bennie Pijnappels met 46 kg.

Klik hier voor de gehele uitslag van deze competitie.