Uitslag Koppel Marathon

Maandag, 8 juli 2024

Zaterdag 6 juli is er een koppelmarathon gevist in twee categorieën, feeder en vaste hengel. De wedstrijd duurde in totaal 8 uur, met rond de middag een kleine pauze zodat de vissers om beurten iets konden gaan eten. De wedstrijdcommissie had gezorgd voor broodjes frikandel voor de deelnemers. In totaal is van start gegaan met 10 koppels, waarvan 2 koppels met de feeder hebben gevist. Winnaar bij de feeder is het koppel Rog Verhoeven en Marcel Verhoeven met ruim 50 kg. Op de tweede plaats Danny Bosch en Eduard Kolhek met ruim 14 kg. In de categoriek Vaste Hengel heeft gewonnen Danny Terneusen en Mark van de Ven met ruim 43 kg. In deze categorie op de tweede plaats Jan van de Ven en Benny Pijnappels met ruim 34 kg en als derde Arjan Koomen en Rijn van der Heijden met ruim 33 kg. Voor alle vangsten klik hieronder op de link.