Verslag bijeenkomst wedstrijdvissers en wedstrijdcommissie

Maandag, 7 oktober 2024

Op woensdag 25 september heeft de wedstrijdcommissie een bijeenkomst gehouden waarbij alle wedstrijdvissers uitgenodigd waren. Deze bijeenkomst werd gehouden bij Landmans Unie. Er waren 21 wedstrijdvissers aanwezig. Het verslag hiervan is door het bestuur gelezen en op punten aangevuld. Dit is weergegeven in groene tekst. De wedstrijdcommissie zal binnenkort een concept wedstrijdprogramma 2025 maken en hierin de opmerkingen in het verslag meenemen. Het volledige verslag is te lezen via de link hieronder.