Laatste wedstrijd wintercompetitie vaste stok

Zondag, 20 oktober 2024

Zondag 20 oktober is de laatste wedstrijd gevist van de Wintercompetitie Vaste stok. Deze competitie ging over 3 wedstrijden, waarvan de beste 2 gelden. Dagwinnaar Erik van Veen, op de tweede plaats Mario van Houtum en als derde Jack Langenhuijzen. Eindwinnaar over de beste 2 wedstrijden : op de eerste plaats Ed Willems met 4 punten, op een gedeelde tweede plaats Kevin Mettler en Jack Langenhuijzen met allebei 5 punten, maar Kevin had meer gewicht. Voor de volledige uitslag van de wintercompetitie klik op de link hieronder.