Sluitingswedstrijd Kring

Maandag, 30 september 2013

Op zondag 29 sept. is de laatste Kringwedstrijd gevist op de Zandvang. Organisatie E.B.H.V Berlicum.
Deelnemende verenigingen : Vinkel, Berlicum, Den Dungen en Schijndel. Van elke vereniging kreeg de visser met het meeste gewicht een vleespakket. De uitslag : 1ste plaats H.v.d.Heijden (Vinkel) 4500 gram., eerste plaats Berlicum J.v.d.Zanden 2480 gram, eerste plaats Den Dungen M.van Breugel met 2370 gram en eerste plaats Schijndel J.Langenhuijzen met 2050 gram. Voor de overige uitslagen zie wedstrijduitslagen.

ddds