Coupe de Leijgraaf

Maandag, 31 maart 2014

Op zondag 30 maart is de eerste Kringwedstrijd gevist. Totaal worden er 4 wedstrijden gevist. Deelnemende visverenigingen zijn Berlicum, Vinkel, Den Dungen en Schijndel. Alle wedstrijden worden op De Zandvang gevist, viswater van Berlicum. De organisatie was deze keer in handen van Berlicum. De vangsten waren redelijk. Dagwinnaar P.Meulenbroek van Den Dungen met 39450 gram, tweede plaats W.v.Boxtel van Berlicum met 11450 gram en op de derde plaats Jack Langenhuijzen van Schijndel met 8930 gram. Verdere uitslagen te zien op tabblad wedstrijduitslagen.