Openingswedstrijd Koningsdag 2014

Zondag, 27 april 2014

Een week voorafgaande aan deze wedstrijd is door de visclub forel uitgezet, waaronder 2 goud forellen. Voor iedere gevangen forel worden 25 punten gegeven en als je de goudforel vangt, krijgt je 25 punten extra. Voor alle overige vis 1 punt per stuk. Wil de Laat heeft als enige een goudforel gevangen. De uitslag (senioren) Jaap van de Pol met 433 punten en bij de jeugd Rick Rijkers met 208 punten. Voor alle overige vangsten klik op tabblad uitslagen. Totaal zijn er 76 forellen gevangen en 839 ander stuks vis.