Koningsvissen, 4de wedstrijd

Zondag, 15 juni 2014

Aan de weersomstandigheden heeft het niet gelegen, maar de vangst viel tegen. Totaal is er maar 73 kg. vis gevangen. Als je de totale vangsten langs elkaar zet, zie je dat er in april ( eerste wedstrijd) ruim 200 kg is gevangen. Dagwinnaar sector 1 Henny Vervoort met ruim 10 kg, sector 2 Bert Rijkers met ruim 7,5 kg en in sector 3 José van Breugel met ruim 4,5 kg. Tussenstand : de eerste drie vissers hebben alledrie 8 punten, waarbij tussen de eerste en tweede plaats maar een klein verschil in kg. is. Er kan dus nog van alles gebeuren.