Duikvereniging Gemert op bezoek bij de vijver

Zondag, 29 juni 2014

Zaterdag 28 juni hebben 7 duikers van de duikvereniging uit Gemert de situatie op de bodem van onze vijver bekeken en meteen grote schoonmaak gehouden. Er kwam van alles naar boven: een grote vuilniston, verschillende delen van hengels, een werphengel met molen en diverse andere kleine spulletjes. Heel bijzonder was dat het bord van Altijd Beet na ruim 15 jaar weer boven water is. In de winter komen zij nog een keer terug. Zodra deze datum bekend is, wordt dit op de site geplaatst. Dames en heren van de duikvereniging : hartelijk dank namens de visclub.